Sony DSC-H300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-H300 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

NN 04-12-2018

camera is goed te bedienen

Geschreven voor: Sony DSC-H300 zwart

zoals eerder aangegeven ,nooit geen Sony meer, garantie tot aan de deur, dure camera en Sony wil van niets weten, ze moeten intern toch van zo ' n foutmelding weten!! en daarom beveel ik Sony niet aan.

NN 16-08-2018

Sony foto camera

Geschreven voor: Sony DSC-H300 zwart

na 4 jaar krijg ik de fout meld code E-62, houd in de lens kan vervangen worden.beeld stabilisator kapot. kosten plaatje duurder dan een nieuwe camera, nooit geen Sony weer.

Pluspunten

• maakte mooie foto's
  • veel mogelijk heden

Minpunten

• zo gouw kapot en Sony wil vaan niets weten
  • wel een beetje zwaar
  • reparatie te duur

Luuk 28-01-2018

Storing in toestel E 6210

Geschreven voor: Sony DSC-H300 zwart

Ik heb dit product in 2014 gekocht.Buiten de garantie kwam er een storing in.code 6210.
Ik heb het product ter reparatie aangeboden bij Sony.Ik kreeg daar op een prijs indicatie voor de reparatie van 310 euro.Daar het toestel buiten de garantie viel was er geen enkele tegemoetkoming.Ik wil daar om nooit meer een Sony.

Minpunten

• Kwaliteit

Marith 19-11-2017

Batterijen

Geschreven voor: Sony DSC-H300 zwart

Het is een erg fijne camera en ik kan er prachtige foto’s mee maken. Ik heb alleen een probleem met de batterijen, hij zegt heel snel dat de batterij leeg is als ik wil inzoomen of scherpstellen. Weet iemand waardoor dit komt? Nieuwe batterijen heb ik al geprobeerd, alleen waren dit geen batterijen van Sony zelf. Zou dit het kunnen zijn?

Pluspunten

• Mooie foto’s
  • Duidelijk systeem

Minpunten

• Batterijen

Maria Kalis 07-01-2017

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Sony DSC-H300 zwart

Na enkele jaren gebruik te hebben gemaakt van een Olympus VG-130, wilde ik een wat zwaardere compact camera. Deze Sony ligt goed in de hand, is makkelijk te gebruiken en de foto's zijn van goede kwaliteit. De camera biedt meer mogelijkheden.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede foto's
  • losse batterijen, dus niet opladen

whoopiee 19-08-2015
Geschreven voor: Sony DSC-H300 zwart

Was tot een maand geleden tevreden over de camera - maar heb tot nu toe 2x gehad dat om onverklaarbare reden er een bepaalde foto niet opgeslagen wordt, maar dan alle foto's die je daarná maakt óók niet meer. Als je een serie foto's hebt gemaakt die niet meer opnieuw gemaakt kunnen worden (het uitstrooien van de as van je vader bijvoorbeeld) is dat super irritant en teleurstellend. Ik heb m.i. niets gedaan wat de oorzaak zou kunnen zijn van deze fout in de camera. Ik ga vandaag nog op zoek naar een degelijke camera.

Esther v. Rossum 21-06-2015
Geschreven voor: Sony DSC-H300 zwart

Voorheen maakte ik alleen foto's met mijn telefoon, maar deze foto's vond ik erg wazig. Sinds kort heb ik de Sony Cyber-shot DSC-H300. Ik ben hier erg tevreden over, mooie duidelijke foto's ook bij het inzoomen. De camera heeft veel functies, dus daardoor ideaal voor elke gelegenheid. De camera ligt makkelijk in de hand. Voor deze kwaliteit vind ik de Camera echt een koopje. Ik heb dan ook zeker geen spijt dat ik de camera gekocht heb. Echt een super Camera!

Fpeat 07-09-2014
Geschreven voor: Sony DSC-H300 zwart

Een degelijke camera die zeer mooie foto's maakt. Gaat ook erg lang mee op mijn oplaadbare batterijen. Zeker gezien de prijs, een goede aankoop! Hij is makkelijk te bedienen, maar ik heb toch een lage cijfer voor gebruiksgemak gegeven. Dit omdat de camera in automatische stand zeer traag is. Het duurt lang voordat je een tweede foto kan maken en hij heeft het geregeld moeilijk met scherpstellen wanneer je flink ingezoomd hebt. Ook duurt het lang voordat je een foto kan maken wanneer je de camera aanzet. Even snel een foto maken en zeker bij onverwachte momenten is er met deze camera dan ook niet bij.
Verder geniet ik volop van de camera en heb zeker geen spijt van de aankoop!!

Pernillavanduuren 15-01-2015

Ik hoorde in andere reviews dat mensen het klepje van de batterijen niet dicht kregen... Is dit een echt probleem of lag het aan hun? Ik heb lang gespaard en wil graag een goede camera kopen